مهمان گرامی، خوش آمدید [ ورود ]
Skip Navigation Links
کد خبر : 2264
دسته بندی : اخبار فناوری
تاریخ خبر : 1396/12/08

کم هزینه ترین راه برجسته کردن لب و گونه برای عید


Image result for ‫لب و گونه برجسته‬‎

عید نزدیک است و افراد علاقه مندند به بهترین شکل در مهمانی ها حضور پیدا کنند. در نتیجه به دنبال بهترین روش برای افزایش زیبایی خود هستند. در این مطلب برای شما یک روش غیرتهاجمی و سنتی برای برجسته کردن لب و گونه و کاهش چروک صورت توضیح دادیم. با ما همراه باشید.

 

روغن خراطین از چه چیزی استخراج می شود؟

این روغن از یک نوع کرم خاصی به دست می اید و یکی از خالص ترین نوع روغن می باشد مدت زمانی که این روغن به دست می اید 3 تا 6 ماه می باشد روغن خراطین خوشبختانه در ایران تولید میشود و قیمت کمی نیز دارد ولی خواص این روغن بسیار زیاد می باشد . اولین بار در گذشته دانشمند معروف ابن سینا موفق به ساخت این روغن شد و این مایع را با روغن زیتون و روغن کنجد مخلوط کرده تا برای استفاده از بیماری ها استفاده شود . البته با پیشرفت صنعت 100 درصد این روغن از کرم تهییه شده و خالص می باشد .روغن خراطین یکی از طبیعی ترین روغن ها برای بزرگ کردن و حجم دادن است .

 

خواص روغن خراطینچیست؟

افزایش نرمی و طراوت پوست

حجیم کننده و بزرگ کننده آل.ت و گونه و فرم دهنده سینه

نافع برای افزایش حجم و اثر چاق کنندگی دائمی

محرک اعصاب خارجی

 

برجسته کردن گونه ها به کمک روغن خراطین

گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.

با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید .

 

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و...به کمک روغن خراطین

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و ... به وسیله گیاهان دارویی و با کمک طب سنتی مطالعه لینک زیر پیشنهاد میشود.

 

این نکته ها را برای استفاده از روغن خراطین حتما مد نظر بگیرید

طبع این روغن گرم بوده ولذا توجه به چند نکته ضروریست:

جهت کسب نتیجه دلخواه لازم است روزی دو بار و به مدت یک الی دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطین در موضع مورد نظر استفاده گردد.

 

قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامی ماساژ دهید تا پوست تحریک و جریان خون بیشتر شده و رنگ پوست مقداری قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطین ادامه دهید تا روغن کاملا جذب پوست گردد .

 

*کسانی که خود دارای طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممکن است دچار خشکی پوست و یا حتی جوش های ریز شوند که در این صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطین از ترکیب ماست و صدر آسیاب شده بر موضع مورد نظر استفاده نمایید .

 

*افرادی که خود دارای طبع و مزاج معتدل یا سرد هستن در صورتی که تمایل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمی روغن می توانند مقداری پودر فلفل سیاه ، فلفل قرمز ، دارچین ، زنجبیل و … ( ادویه هایی با طبع گرم ) به روغن خراطین اضافه نمایند .

Image result for ‫روغن خراطین‬‎

روغن خراطین معمولا چه رنگی است؟

*لازم به ذکر است روغن خراظین در ابتدا تقریبا تیره یا قهوه ای رنگ هست ولی به مرور به دلیل ته نشین شدن ذرات معلق خراطین رنگ روغن زرد می شود .

 

*بدیهی است تولید کننده یا مصرف کننده های روغن خراطین ممکن است به دلیل بالا و پایین بردن سردی و گرمی روغن خراطین پودر ادویه های مختلفی به آن اضافه نمایند که باعث تغییر رنگ روغن می شود .

 

*مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز می شود یا در صورت استفاده از زنجبیل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچین رنگ روغن تیره تر می شود که در کل همانطور که عرض شد این افزودنیها به دلیل بالا و پایین بردن میزان گرمی روغن خراطین می باشد و موضوعی سلیقه ای برای مصرف کننده ها می باشد .

 


کلمات کلیدی : نرم افزار درمانگاه ازمایشگاه دندانپزشکی تصویربرداری داروخانه
مرجع خبر : https://www.alodoctor.ir