مهمان گرامی، خوش آمدید [ ورود ]
Skip Navigation Links
کد خبر : 2487
دسته بندی : اخبار فناوری
تاریخ خبر : 1397/01/30

چگونه از اینستاگرام تیک آبی رنگ و نشان تایید دریافت کنیم؟


Image result for ‫اینستاگرام‬‎

تاکنون دیده اید در کنار اکانت برخی از کاربران اینستاگرام یک تیک آبی رنگنشان داده می شود. این تیک آبی اینستاگرام که آن را Verified badges یا نشان تایید می نامد عموما در کنار پروفایل افراد مشهور، سلبریتی ها، برندهای جهانی یا نهادهای عمومی نمایش داده می شود. وجود این علامت، نشان می دهد که اینستاگرام تایید کرده است که این اکانت ها معتبر هستند. در اکثر مطالبی که راجع به نحوه دریافت تیک آبی در اینستاگرام توضیحاتی داده شده است، مواردی مانند: استفاده از هشتگ های محبوب، ارتباط برقرار کردن با دیگر کاربران، تبلیغ پروفایل خود در سایر کانال ها و ارسال پست در «زمان جادویی» از ساعت ۲ صبح تا ۵ بعد از ظهر توصیه می شود. امروز در نت نوشت قصد داریم راه حل هایی به جز موارد بالا به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید تیک آبی را سریعتر برای اکانت خود دریافت کنید.

بعضی ها به اشتباه فکر می کنند که افزایش فالوئرها باعث گرفتن تیک آبی اینستاگرام می شود. ولی ما به شما می گویم که تعداد فالوئرها هیچ ارتباطی با تأیید شدن ندارد. بطور مثال مشخصات پیج Comedy Slam را بررسی کنید. آنها دارای ۹٫۶ میلیون فالوئر هستند ولی تیک آبی ندارند.

 

فزایش فالوئرها باعث دریافت تیک آبی نمی شود

حالا به پیج زیر نگاه کنید. او هیچ پستی ندارد و تنها ۵،۰۰۰ فالوئر دارد اما اکانت او تایید شده است و تیک آبی را گرفته است. حتما برایتان سوال پیش می آید او چطور این کار را انجام داده است؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

طبق گفته اینستاگرام: “فقط برخی از نهادهای عمومی، افراد مشهور و برندها نشان تایید را دریافت می کنند، در حال حاضر امکان درخواست یا خرید یک نشان تایید وجود ندارد.”

اما این واقعا درست نیست شما قطعا می توانید تاییدیه بگیرید و حتی می توانید آن را از بازار سیاه خریداری کنید. تنها سه راه برای دریافت تأییدیه وجود دارد: مشهور باشید و هزاران فالوئر داشته باشید، با یک آژانس دیجیتال کار کنید و آنها برای شما یک درخواست بفرستند، به یک شخص ثالث یا کسی در اینستاگرام هزینه ای برای تأیید شما پرداخت کنید. در ادامه این سه راه حل را بررسی می کنیم:

راه حل اول برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر شما یک فرد مشهور باشید حتما قبلا تاییدیه اکانت خود را دریافت کرده بودید و دیگر نیازی به خواندن این مطلب نداشتید. پس اگر فرد مشهوری نیستید به سراغ راه حل بعدی می رویم.

راه حل دوم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

با یک آژانس دیجیتال یا خبرنگار کار کنید تا تیک آبی را به وسیله آنها دریافت کنید. آژانس ها و خبرنگاران به یک پورتال دیجیتالی دسترسی دارند که بقیه ما آن را نداریم.

اینستاگرام آن را “Media Partner Support”  یا “پشتیبان همکار رسانه” می نامد. طبق گفته اینستاگرام: “شرکای رسانه ها می توانند درخواست های خود را از طرف نمایندگان عمومی ارسال نمایند. شرکای رسانه ای ظرف دو روز پس از ارسال درخواست خود، جواب خواهند گرفت.”

از فردی که از این روش استفاده کرده بود. پرسیدیم چطور این کار شدنی است؟ وی گفت: “من از چند سال پیش به دنبال گرفتن تیک آبی بودم. من در ابتدا به مدیر خود گفته بودم که آیا می تواند مرا تأیید کند؟ حدود یک سال پس از آن هیچ اتفاقی رخ نداد، اما بعد از آن من با یک خبرنگار شروع به کار کردم و پس از آن تأیید شدم. همه چیز بسیار هیجان انگیز بود! ”

“من تصور می کردم این بهترین شانس من برای دریافت تاییدیه بود، بنابراین من دنبال آژانسی گشتم که به من اجازه دهند از شهرت و اعتبارشان استفاده کنم. و بالاخره پیدا کردم. آنها یک کپی از گواهینامه رانندگی من و پرسشنامه اینستاگرام و فیس بوک من را درخواست کردند و بقیه کارها انجام شد.خیلی ساده است اما خوب تضمینی هم وجود ندارد.”

راه حل سومی هم وجود دارد:

تنها راه باقی مانده این است که کسی را در اینستاگرام بشناسیم یا  به یک شخص ثالث برای انجام این کار هزینه پرداخت کنیم. باز به سراغ کسی رفتیم که از این روش استفاده کرده بود: ” چند وقت پیش من درخواست خود را در توییتر گذاشتم و بعد از آن از یکی از کاربران پیامی دریافت کردم: من شخصی را می شناسم که می تواند برای من و یک فرد دیگر، تاییدیه اینستاگرام دریافت کند. او ۵۰۰ دلار می خواهد. ۲۵۰ دلار آن را همان ابتدا دریافت می کند و مابقی را پس از گرفتن تاییدیه” او به من گفت اگرچه اینستاگرام کارکنانی را که برای دوستانشان تاییدیه می گیرند، توبیخ کرده است؛ اما او هنوز یک ماه دیگر برای گرفتن تاییدیه فرصت دارد.

شاید پرداخت این مبلغ برای دریافت تیک آبی زیاد باشد اما این کار بسیار ساده تر از ایجاد محتوا، افزایش فالوئرها و تبدیل شدن به یک آدم معروف است.

نکته مهمی که نباید از قلم بیوفتد اینکه امکان دریافت تیک آبی برای ایرانی ها با توجه به شرایط خاص و تحریم ها تقریبا غیر ممکن است، تمامی افرادی هم که این روند را طی کرده اند و تیک آبی معروف اینستاگرام را دریافت کرده اند همگی بواسطه ارتباطاتی که در خارج از مرز های ایران داشته اند اقدام به دریافت این مهر تایید کرده اند!

بدون شک اگر روش مطمئن و کارآمدی برای دریافت این تیک وجود داشته باشد در نت نوشت برای شما راجع به آن خواهیم نوشت!

 


کلمات کلیدی : نرم افزار درمانگاه ازمایشگاه دندانپزشکی تصویربرداری داروخانه اینستاگرام
مرجع خبر : http://netnevesht.com