مهمان گرامی، خوش آمدید [ ورود ]
Skip Navigation Links
کد خبر : 2268
دسته بندی : اخبار فناوری
تاریخ خبر : 1396/12/09

این ۵ نشانه را دارید به پزشک مراجعه کنید


 این ۵ نشانه را دارید به پزشک مراجعه کنید

تحقیقات جدید نشان داده ۲۵ درصد از افرادی که مبتلا به دیابت نوع دوم هستند از ابتلا به چنین بیماری بی‎‏خبرند. به همین دلیل در این مطلب به علائم و نشانه‎های این بیماری اشاره می‏‌کنیم.

ادرار | وقتی کسی دیابت دارد بدنش توانایی تجزیه کردن غذا را از دست می‎دهد و قند زیادی دفع می‏‌کند. به همین دلیل در ادار میزان زیادی قند وجود دارد و فرد بیش از اندازه برای دفع آن به سرویس بهداشتی مراجعه می‏‌کند.

تشنگی | وقتی فرد مبتلا به دیابت بیش از اندازه ادرار می‌‏کند، بیشتر از حد معمول هم تشنه می‏‌شود. همچنین نیاز این افراد به نوشیدن نوشدنی‎های شیرین مثل آب میوه و … زیاد می‌‏شود چون بدنشان قند دفع می‎کند.

کاهش وزن | افرادی که مبتلا به دیابت نوع دوم هستند معمولا بدون این که رژیم خاصی داشته باشند یا ورزش کنند، با کاهش وزن مواجه می‏‌شوند. دلیلش این است که همه کالری موجود در مواد قندی را جذب نمی‏‌کنند.

خستگی | از آنجایی که وقتی کسی این بیماری را دارد بدنش به اندازه کافی انرژی جذب نمی‏‌کند، مدام احساس گرسنگی و البته خستگی دارد.

زخم | در این شرایط زخم‎های بدن خیلی دیرتر خوب می‏‌شوند. دلیلش این است که گاهی سطح قند خون بسیار بالاست و سیستم ایمنی بدن دچار اختلال می‎شود.


کلمات کلیدی : نرم افزار درمانگاه ازمایشگاه دندانپزشکی تصویربرداری داروخانه
مرجع خبر : http://behdashtnews.ir