مهمان گرامی، خوش آمدید [ ورود ]
Skip Navigation Links
کد خبر : 2522
دسته بندی : اخبار فناوری
تاریخ خبر : 1397/02/29

گنج پنهان انرژی در ماه مبارک رمضان!


گنج پنهان انرژی در ماه مبارک رمضان!

آیا شما در طول روز احساس خستگی می‌کنید؟ آیا نیازمند انرژی در ماه مبارک رمضان هستید؟ گنج مخفی انرژی در این ماه را در این مقاله را به شما معرفی می‌کنیم

گنج مخفی انرژی در ماه رمضان

با شروع شدن ماه مبارک رمضان احساس تشنگی و خستگی در بین تمام روزه داران وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم گنج مخفی ماه مبارک رمضان را به شما معرفی کنیم.

برای داشتن انرژی لازم در ماه مبارک رمضان به شما تخم شربتی را پیشنهاد می‌کنیم.

خواص تخم شربتی در ماه مبارک رمضان

تخم شربتی در گرما کمک می‌کند که احساس تشنگی کمتر شود. 

تخم شربتی دارای مقدار زیادی  پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و برای افرادی دچتار مشکل در جذب کلسیم هستند به سبب وجود یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی کلسیم به طور خیلی سریع با استخوان می رسد.

تخم شربتی برای درمان بیماری‌های تنفسی مفیدو مخلوطی از آن با زنجبیل و عسل در درمان بیماری هایی چون آسم، سرفه، سرماخوردگی، آنفلوانزا و برونشیت مفید و موثر است و افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند با مصرف این تخم شربتی بدون دردسر لاغر می شوند.

بعد از زمان صرف غذا فشار خون به طور طبیعی بالا می رود و این برای بیماران مبتلا به عارضه فشارخون خطر ناک است به همین دلیل افراد با خوردن تخم شربتی انرژی مواد غذایی در بدن شان به صورت متعادل آزاد شده و مسئله افزایش فشارخون دیگر صورت نمی گیرد.

اگر افراد شربت تخم شربتی را روزانه یک یا دو بار با عرق بادرنجبویه مخلوط کنند و آن را با عسل شیرین کنند و بنوشند خلق و خوی شان گشاده  و خستگی مفرط ذهنی و تنش های عصبی از بین می رود.

 تخم شربتی سرشار از ویتامین c است و  از روغنی که با خرد کردن تخم های شربت به دست می آید، برای درمان عفونت هایی مانند زخم، بریدگی،عفونت مثانه، عفونت پوست و غیره استفاده می  شود.

 تخم شربتی به دلیل داشتن منیزیم و آنتی اکسیدان بالا در فصل گرما از گرما زدگی و تشنگی جلوگیری می کند.


کلمات کلیدی : گنج انرژی ماه مبارک رمضان نرم افزار درمانگاه ازمایشگاه دندانپزشکی تصویربرداری داروخانه
مرجع خبر : www.alodoctor.com