نرم افزار مدیریت بیمه تکمیلی سازمان ها
با توجه به فعالیت شرکت فرا پرواز هوشمند در حوزه سلامت و همجنین اتوماسیون اداری، با دانش و تجربه کافی سامانه مدیریت بیمه تکمیلی سازمان مختلف برای پرسنل مربوطه طراحی نمودیم. این سامانه بابت پوشش فرایند تشکیل پرونده، ثبت تعرفه های بیمه تکمیلی و سقف آن ها و همچنین تهیه گزارش بابت هر درمان مستقر می گردد که در ادامه توضیحاتی بابت بخشی از امکانات نرم افزار ارائه میدهیم:
امکان تعریف و مدیریت سال های مالی به همراه گروه تعرفه ها
امکان تعریف و مدیریت خدمات به تعداد نامحدود و بصورت سلسله مراتبی با مشخص کردن سقف تعرفه ها
امکان ایجاد و مدیریت پرونده های پرسنل سازمان
امکان اتصال به سیستم پرسنلی جهت استعلام اطلاعات از طریق وب سرویس
امکان ایجاد و مدیریت فرم های آنالیز
امکان صدور پرونده و مدیریت لیست های مالی
امکان طراحی گزارشات از طریق زیرسیستم
report designer باقابلیت های منحصر بفرد
امکان اتصال به سیستم پیامک جهت اطلاع رسانی ها
امکان گزارشگیری به صورت پویا و ترکیبی و بسیاری قابلیت های دیگر ...