مهمان گرامی، خوش آمدید [ ورود ]
Skip Navigation Links
کد خبر : 2675
دسته بندی : اخبار فناوری
تاریخ خبر : 1399/01/19

پزشکی در دنیای مجازی


درباره مزیت های استفاده از نرم افزار رایطب چه می دانید؟ همان طور که می دانید اهمیت سنجش و بررسی نشانه های حیاتی یک بیمار و اطلاع از وضعیت حال وی از جمله موارد بسیار مهمی است که در تشخیص نوع بیماری و درمان آن نقش بسیار مهمی دارد. زمانی که صحبت از چنین موضوع مهمی می شود نرم افزار پزشکی رایطب به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در رابطه با علائم و نشانه های بالقوه یک بیماری با کاربران خود صحبت کرده و مشاوره ویژه ای را به آنان ارائه می دهد

 

نرم افزار پزشکی رایطب

همه آنچه که قرار است درباره نرم افزار پزشکی رایطب بدانید. اگرچه بسیاری از افراد هنوز هم ترجیح می دهند به طور مستقیم و با مراجعه بیمارستان ها، نسبت به درمان خود اقدام کرده و از نزدیک مشاوره های پزشکی خود را دریافت کنند. با تمامی این اوصاف و بنا به شرایط های مختلفی نظیر موقعیتی که اکنون بسیاری از کشورهای دنیا گرفتار ویروس منحوس کرونا شده اند برخی از افراد هم وجود دارند که دوست ندارند به کلینیک، درمانگاه یا بیمارستان ها مراجعه کنند. احتمال دارد این دسته از افراد یا از بیماری های شایع در اماکن پزشکی می ترسند و یا اینکه به خاطر مشغله کاری بسیار، فرصت چندانی برای مراجعه حضوری ندارند. رایطب از آن دسته نرم افزار و اپلیکیشن های کاربردی و اتوماسیون است که به کاربرانش این امکان را می دهد تا بدون حضور در مراکز درمانی و بهداشتی، نسبت به امورات سلامت و زیبایی خود اقدام کنند. در برنامه به طور کامل و مفصل هم درباره بهداشت عمومی و مراقبت ها صحبت شده و هم به مسائل زیبایی و درمانی بیماران با جزئیات کامل پرداخته است.

آشنایی با مزیت های استفاده از نرم افزار پزشکی رایطب

همان طور که می دانید اهمیت سنجش و بررسی نشانه های حیاتی یک بیمار و اطلاع از وضعیت حال وی از جمله موارد بسیار مهمی است که در تشخیص نوع بیماری و درمان آن نقش بسیار مهمی دارد. زمانی که صحبت از چنین موضوع مهمی می شود نرم افزار پزشکی رایطب به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در رابطه با علائم و نشانه های بالقوه یک بیماری با کاربران خود صحبت کرده و مشاوره ویژه ای را به آنان ارائه می دهد. از دیگر مزیت های این اپلیکیشن:

  • شیوه جدید معاینه از راه دور
  • قابلیت نظارت بر سلامت بیماران با محصول جدید
  • برخورداری از قابلیت نرم افزار مالی برای پرداخت و تسویه هزینه های مربوطه

 

 


کلمات کلیدی :
مرجع خبر :