مهمان گرامی، خوش آمدید [ ورود ]
Skip Navigation Links
کد خبر : 2803
دسته بندی : اخبار شرکت
تاریخ خبر : 1400/08/11

نشست مشترک هوشمند با مدیران مجموعه انتخاب


جلسه مشترک بین شرکت و مجموعه انتخاب، امروز دوشنبه 11/08/1400 در سطح مدیران، در محل دفتر مرکزی مجموعه فرا پرواز هوشمند برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت، جناب آقای مهندس جواهری، مدیرعامل شرکت ارتباط گستر از مجموعه هلدنیگ انتخاب به همراه یکی از مدیران دپارتمان بازاریابی این مجموعه با مدیران مجموعه فرا پرواز هوشمند دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، مهندس وزیری ضمن تجلیل از همکاری مجموعه انتخاب بعنوان شریک تجاری اصلی هوشمند، نسبت به توسعه و انسجام همکاریهای فی مابین تاکید کردند. مهندس جواهری نیز در این گفتگو، ضمن استقبال از این پیشنهاد و تاکید بر تمرکز بیشتر در حوزه سلامت، گزارشی از روند دپارتمان بازاریابی این مجموعه ارائه کرده و در خصوص اجرای پروژه های مشترک در حوزه فنی و بازارهای داخلی و خارجی مطالب مهمی را عنوان کردند.
 
در پایان، نمایندگان هر دو شرکت نسبت به توسعه همکاری ها تاکید نموده و تدوین برنامه های منسجمی برای افزایش هم افزایی و تولید ثروت در دستور کار خود  قرار دادند.
 
شرکت ارتباط گستر، یکی از دپارتمان های تخصصی در حوزه ارتباطات و زیرساخت فناوری اطلاعات و زیرمجموعه هلدینگ انتخاب بوده و از شرکای تجاری اصلی شرکت فرا پرواز هوشمند می باشد.

کلمات کلیدی : جلسه ، مدیران ، بازار های داخلی ، نمایندگان
مرجع خبر : http://www.houshmand.ir